Optimale voorwaarden voor een optimale dienstverlening |
|
Optimale voorwaarden voor een optimale dienstverlening |
|
TRNSPRNT: besparen door te delenWaarom kiezen voor een facilitair dienstverlener die werkt met TRNSPRNT? Om te beginnen: vanwege de eenvoud. U logt in op een web portal en beschikt dan, zonder verder iets te hoeven installeren, over alle essentiële gegevens en mogelijkheden die nodig zijn om de samenwerking tussen u en uw facilitair dienstverlener goed te laten verlopen. Onderling deelt u relevante informatie, snel en overzichtelijk, zodat uw samenwerking efficiënt verloopt.Altijd op de hoogteAls klant heeft u een totaaloverzicht van alle geplande en uitgevoerde werkzaamheden. Alle rapportages van de facilitair dienstverlener zijn terug te lezen via het web portal. Zo bent u altijd op de hoogte van wat er in uw bedrijf gebeurt. Is er iets bijzonders aan de hand, dat vraagt om directe actie, dan ontvangt u een email bericht. |
Altijd up-to-dateDe medewerkers van de facilitair dienstverlener, die bij uw onderneming aan de slag gaan, moeten beschikken over de nodige informatie om hun werkzaamheden optimaal te kunnen verrichten. Denk hierbij aan alarmcodes, contactpersonen bij bijzondere situaties, plattegronden en andere gegevens over het gebouw et cetera. Al die informatie deelt u met hen via het web portal. Als de gegevens wijzigen, kunt u die wijzigingen ook eenvoudig en snel doorvoeren via het portal. De medewerkers van de facilitair dienstverlener zijn daarvan dan direct op de hoogte. Zo kunnen zij hun dienstverlening naar u toe optimaliseren.Kosten en kostenbesparingFacilitaire dienstverleners die werken met TRNSPRNT besparen veel kosten op het gebied van administratie en management. Die kostenbesparing zult u terugvinden in hun tarieven. Daarnaast zult u zelf ook tijd en dus geld besparen, omdat u met dit systeem alle informatie met betrekking tot de facilitair dienstverlener overzichtelijk bij elkaar hebt. Een win-win situatie. Wilt u meer weten over TRNSPRNT? Schroom dan niet om uw vragen te stellen. Wij staan u graag te woord. |
Altijd up-to-dateDe medewerkers van de facilitair dienstverlener, die bij uw onderneming aan de slag gaan, moeten beschikken over de nodige informatie om hun werkzaamheden optimaal te kunnen verrichten. Denk hierbij aan alarmcodes, contactpersonen bij bijzondere situaties, plattegronden en andere gegevens over het gebouw et cetera. Al die informatie deelt u met hen via het web portal. Als de gegevens wijzigen, kunt u die wijzigingen ook eenvoudig en snel doorvoeren via het portal. De medewerkers van de facilitair dienstverlener zijn daarvan dan direct op de hoogte. Zo kunnen zij hun dienstverlening naar u toe optimaliseren.Kosten en kostenbesparingFacilitaire dienstverleners die werken met TRNSPRNT besparen veel kosten op het gebied van administratie en management. Die kostenbesparing zult u terugvinden in hun tarieven. Daarnaast zult u zelf ook tijd en dus geld besparen, omdat u met dit systeem alle informatie met betrekking tot de facilitair dienstverlener overzichtelijk bij elkaar hebt. Een win-win situatie. Wilt u meer weten over TRNSPRNT? Schroom dan niet om uw vragen te stellen. Wij staan u graag te woord. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Meer weten?
Wij vertellen u er graag alles over.
Bel 071 207 37 60
|
|
Meer weten?
Wij vertellen u er graag alles over.
Bel 071 207 37 60
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Wat is TRNSPRNT?TRNSPRNT is een compleet en efficiënt managementsysteem, speciaal ontwikkeld voor facilitaire dienstverleners en hun klanten. Het bestaat uit een groot aantal modules op maat, die onderling gekoppeld zijn. Daarnaast is TRNSPRNT ook uitstekend te koppelen aan bestaande boekhoudprogramma’s. |
|
Hoe het werktDe programmatuur van TRNSPRNT bevindt zich op centrale servers. Gebruikers loggen in via een web portal of app en hoeven dus verder niets te installeren op hun computer, tablet of smartphone. TRNSPRNT werkt op vier niveaus:
|
|
Meer weten?
Wij vertellen u er graag alles over.
Bel 071 207 37 60
|
|
Login bij TRNSPRNT. |
|